Μετάβαση στο περιεχόμενο

Χαλκιδική: Σκότωσαν με φόλες τα αδέσποτα σκυλιά – Σκληρές εικόνες στο facebook

Σοκαριστικές φωτογραφίες δημοσίευσε στον λογαριασμό της στο Facebook η Εθελοντική Ομάδα Δήμου Νέας Προποντίδας (ΕΘΟΔΗΠ) με δηλητηριασμένα σκυλιά στη Σωζόπολη Χαλκιδικής. Όπως καταγγέλλουν οι εθελοντές: ”Όλα αυτά τα σκυλιά είναι στειρωμένα, τσιπαρισμένα και δηλωμένα στο ΥΠ.Α.Α.Τ.στο όνομα του δήμου Προποντίδας. Ελέγχθηκαν πρόσφατα από την ομάδα και αποπαρασιτώθηκαν πλήρως”. Να σημειωθεί ότι ανάλογα περιστατικά είχαν προκύψει πριν από μερικούς μήνες στην περιοχή της Νέας Τρίγλιας και της Καλλικράτειας με τον δήμαρχο να απευθύνει έκκληση στους κατοίκους να σταματήσουν να βάζουν φόλες…

 

ΦΩΤΟ από facebookΦΩΤΟ από facebook

 

 

ΦΩΤΟ από facebookΦΩΤΟ από facebook

 

 

ΦΩΤΟ από facebook

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ