Χαλκιδική: Σκότωσαν με φόλες τα αδέσποτα σκυλιά – Σκληρές εικόνες στο facebook 03/11/2016 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Σοκαριστικές φωτογραφίες δημοσίευσε στον λογαριασμό της στο Facebook η Εθελοντική Ομάδα Δήμου Νέας Προποντίδας (ΕΘΟΔΗΠ) με δηλητηριασμένα σκυλιά στη Σωζόπολη Χαλκιδικής. Όπως καταγγέλλουν οι εθελοντές: ”Όλα αυτά τα σκυλιά είναι στειρωμένα, τσιπαρισμένα και δηλωμένα στο ΥΠ.Α.Α.Τ.στο όνομα του δήμου Προποντίδας. Ελέγχθηκαν πρόσφατα από την ομάδα και αποπαρασιτώθηκαν πλήρως”. Να σημειωθεί ότι ανάλογα περιστατικά είχαν προκύψει πριν από μερικούς μήνες στην περιοχή της Νέας Τρίγλιας και της Καλλικράτειας με τον δήμαρχο να απευθύνει έκκληση στους κατοίκους να σταματήσουν να βάζουν φόλες… ΦΩΤΟ από facebook ΦΩΤΟ από facebook Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ