Μετάβαση στο περιεχόμενο

Το μεγάλο παράπονο του Γιώργου Βασιλείου πριν φύγει από την ζωή: «Με ξέχασαν όλοι ακόμη και…»

«Αυτοί που βοήθησα και στήριξα. Ελάχιστοι ήταν αυτοί που με σκέφτηκαν όλο αυτό το διάστημα που ήμουν στο νοσοκομείο λίγοι με πήραν τηλέφωνο και με ρώτησαν αν χρειαζόμαστε εγώ και οι οικογένεια μου κάτι.

Μετρημένοι στα δάχτυλα του ενός χεριού αυτοί που ήρθαν να με δουν»

Αυτά έλεγε και μονολογούσε, με παράπονο ο «ταξίαρχος Θεοχάρης» ο αγαπημένος ηθοποιός Γιώργος Βασίλειου που μπορεί να μην είχε δίπλα του τους συναδέλφους του ηθοποιούς αλλά είχε την αγαπημένη του οικογένεια μέχρι και το τέλος της ζωής του.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ