Με Καρντόσο και Καϊκούτ η Κέρκυρα 10/01/2015 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Με 20 παίκτες στην αποστολή αναχώρησε για το Ηράκλειο η Κέρκυρα ενόψει του αγώνα της με τον ΟΦΗ. Εκτός έμεινε ο τιμωρημένος Γκόμες, ενώ επέστρεψε ο Καρντόσο μετά την θλάση που τον ταλαιπώρησε το τελευταίο διάστημα και ο Καϊκούτ, που είχε μείνει εκτός του αγώνα Κυπέλλου με τον ΠΑΟΚ, για προληπτικούς λόγους. Αναλυτικά οι εκλεκτοί του Μιχάλη Γρηγορίου: Σέτκους, Κουτζαβασίλης, Ντιμιτρόφσκι, Ντιόγκο, Γκόμες, Χαβίτο, Μαρκόφσκι, Ναγιάρ, Ρόχας, Μπόρχα, Ανδρεόπουλος, Βενέτης, Γεωργακόπουλος, Ζορμπάς, Κόντος, Κρητικός, Σιόντης, Παρασκευαϊδης, Ζουμπουλάκης, Καρντόσο, Καϊκούτ. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ