Απίστευτα πράγματα! Πρώτα «σάπισε» τον αντίπαλό του και μετά τον… προπονητή του 30/10/2016 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο Χουάν Μανουέλ Λόπεθ μετέτρεψε το ρινγκ, σε ρινγκ. Ο πυγμάχος από το Πουέρτο Ρίκο, αφού έβγαλε νοκντάουν τον αντίπαλό του, δεν σταμάτησε να πυγμαχεί, αλλά… τρελαμένος συνέχισε, ανταλλάσοντας γροθιές με τον τεχνικό του. Ατυχος και ο διαιτητής του αγώνα, που έφαγε μια ξώφαλτση. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ