Ξάνθη και Κέρκυρα «αρνήθηκαν» τη νίκη! 29/10/2016 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Σε ένα μέτριο ποιοτικά παιγνίδι, Ξάνθη και Κέρκυρα έμειναν στο μηδέν. Οι «Φαίακες» είχαν τη μεγαλύτερη ευκαιρία του αγώνα με το δοκάρι του Τουράμ. Κακό το πρώτο μέρος, καθώς οι ευκαιρίες που δημιουργήθηκαν από τις δύο πλευρές ήταν ελάχιστες. Κάτι που ίσως έσωσε την κατάσταση, ήταν το δοκάρι του Τουράμ για τους «Φαίακες». Η Ξάνθη είχε από την αρχή και τουλάχιστον για 25’ την κατοχή της μπάλας, χωρίς όμως να καταφέρνει να διασπάσει την άμυνα της Κέρκυρας ώστε να προκαλέσει προβλήματα. Η ομάδα του Μιχάλη Γρηγορίου ήταν εκείνη που πέτυχε την πιο κλασική φάση του πρώτου μέρους, αλλά και ολόκληρου του αγώνα, όταν στο 38’ το σουτ του Τουράμ τράνταξε το δοκάρι του Ζίφκοβιτς. Στο ίδιο έργο θεατές βρεθήκαμε στο δεύτερο μέρος, το μοναδικό αξιοσημείωτο, ήταν πως η Ξάνθη θέλησε να περάσει στην αντεπίθεση και να απαντήσει στην τρομερή ευκαιρία του Τουράμ. Όσο και αν οι παίκτες του Λουτσέσκου ακολούθησαν τις οδηγίες και βγήκαν μπροστά για να δείξουν απειλητικοί, δεν άλλαξε τίποτα στο σκορ. Η Κέρκυρα στο δεύτερο ημίχρονο έπαιξε μόνο άμυνα και οι δύο καλές στιγμές που σημειώθηκαν ήταν από τον καλύτερο παίκτη μέσα στον γήπεδο, τον Βραζιλιάνο Τουράμ. Ξάνθη (Ραζβάν Λουτσέσκου): Ζίφκοβιτς, Μπαξεβανίδης, Ντε Λούκας (71′ Ορφανίδης), Λισγάρας, Γουάλας, Λουσέρο, Φλίσκας, Λάζιτς, Νιέτο (55’ Τριάδης), Καμαρά, Γιουνές (80′ Ράνος). Κέρκυρα (Μιχάλης Γρηγορίου): Κουτζαβασίλης, Βενέτης, Ζορμπάς (79′ Ντουαλά), Σπίνουλας, Κόντος (92′ Ανδρεόπουλος), Σιόντης, Ιωάννου, Επστάιν (67’ Γκόμες), Ζαραδούκας, Τουράμ, Νίκιτς. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ