Τερζής: «Πολλά συγχαρητήρια στους παίκτες» 29/10/2016 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Τους παίκτες της Λάρισας συνεχάρη ο Απόστολος Τερζής μετά το τέλος του αγώνα με τον Πανιώνιο. Ο προπονητής τερματοφυλάκων της ομάδας της Λάρισας σημείωσε μετά τη νίκη της ομάδας του στην κάμερα της nova: «Πολλά συγχαρητήρια στους παίκτες που έπαιξαν δυνατά αλλά και τον κόσμο που ήρθε και υποστήριξε την ομάδα». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ