Kρέτσος: «Με το νόμο-γέφυρα θα πληρώσουν όλοι οι καναλάρχες» 18/10/2016 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google «Η ιστορία δεν γυρίζει πίσω και είμαστε υποχρεωμένοι να συμμορφωθούμε με την απόφαση του ΣτΕ» είπε ο Γενικός Γραμματέας Ενημέρωσης και Επικοινωνίας, Λευτέρης Κρέτσος. «Εφεξής όποιος διαγωνισμός γίνει και όταν γίνει θα πρέπει να γίνει από το ΕΣΡ όταν αυτό συγκροτηθεί», σημείωσε στο ραδιοφωνικό σταθμό του ΑΠΕ-ΜΠΕ, Πρακτορείο 104,9. «Η απόφαση του ΣτΕ μας επαναφέρει στο προηγούμενο καθεστώς ανομίας σημείωσε τονίζοντας ότι με το νέο «νόμο γέφυρα» θα πληρώσουν όλοι οι καναλάρχες», ανέφερε επίσης ο κ. Κρέτσος. Πηγή: thetoc.gr Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ