Αποκαταστάθηκε η βλάβη στο πλοίο «Εξπρές Πήγασος» 03/10/2016 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Στη μία τα ξημερώματα αντί στις 9 το βράδυ, αναχώρησε από το λιμάνι του Λαυρίου για τον προορισμό του, το επιβατηγό οχηματαγωγό πλοίο «Εξπρές Πήγασος» ύστερα από βλάβη που παρουσίασε χθες σε μια από τις ηλεκτρομηχανές του. Το «Εξπρές Πήγασος» πραγματοποιεί το δρομολόγιο Λαύριο, Αγ.Ευστράτιος, Λήμνος, Καβάλα. Μεταφέρει 157 επιβάτες, 19 οχήματα 9 φορτηγά και 2 δίκυκλα. Πηγή: protothema.gr Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ