Μετάβαση στο περιεχόμενο

Με αλλαγές στο Κύπελλο ο ΠΑΣ

Ο ΠΑΣ Γιάννινα θα υποδεχθεί αύριο την Ξάνθη για το Κύπελλο Ελλάδος και ο Γιάννης Πετράκης αναμένεται να παρατάξει με αρκετές αλλαγές την ομάδα του.

Πιο συγκεκριμένα ο Έλληνας τεχνικός άφησε εκτός αποστολής τους Λίλα και Τζημόπουλο για να πάρουν ανάσες,  ενώ εκτός λόγω τραυματισμού έμειναν οι  Ακόστα, Βιδάλ και Νικολιάς.

Αναλυτικά η αποστολή αποτελείται από τους: Περιστερίδη, Πασχαλάκη, Μπέριο, Σκόνδρα, Ναδάλες, Καρανίκα, Μασούρα, Κούτρη, Γιάκο, Ζάιρο, Μαμπούλου, Κόντε, Κοζορώνη, Μπουκουβάλα, Δώνη, Μαυροπάνο, Μιχαήλ, Γαρουφαλιά.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ