Μετάβαση στο περιεχόμενο

Χωρίς τρεις στα Γιάννινα η Ξάνθη

Ολοκληρώθηκε η μίνι-προετοιμασία της Ξάνθης για την πρεμιέρα των ομίλων του Κυπέλλου Ελλάδος απέναντι στον ΠΑΣ στους «Ζωσιμάδες».

Μάλιστα ο Ράζβαν Λουτσέσκου δεν θα έχει στη διάθεσή του τον τραυματία Σολτάνι, ενώ άφησε εκτός αποστολής τους Γουάλας και Λουσέρο. 

Αναλυτικά η αποστολή: Ζίβκοβιτς, Σταθάκης, Μπαξεβανίδης, Χατζητερζόγλου, Παπαγεωργίου, Φλίσκας, Λισγάρας, Ντε Λούκας, Καμαρά, Βασιλακάκης, Σβάρνας, Τριάδης, Ορφανίδης Π., Ορφανίδης Π., Λάζιτς, Ράνος, Γιουνές, Μελισσόπουλος, Νιέτο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ