Καλαμάτα: Διέρρηξαν πρακτορείο του ΟΠΑΠ κάτω από το σπίτι του δημάρχου 11/10/2016 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Γερή μπάζα έκαναν οι δύο άγνωστοι προς το παρόν νεαροί που διέρρηξαν τα ξημερώματα του Σαββάτου ένα πρακτορείο του ΟΠΑΠ στην Καλαμάτα χωρίς να τους αντιληφθεί κάποιος, παρά το γεγονός ότι το πρακτορείο βρίσκεται στο ισόγειο της πολυκατοικίας όπου κατοικεί ο… δήμαρχος Καλαμάτας Παναγιώτης Νίκας! Οι δράστες έφτασαν με μοτοσικλέτα έξω από το πρακτορείο και ο οδηγός έμεινε πάνω στη μηχανή μαρσάροντας το γκάζι, έτσι ώστε να μην ακουστεί ο κρότος από το τζάμι της βιτρίνας του καταστήματος που «γκρέμισε» ο συνεργός του για να μπει μέσα! Άρπαξε από την ταμειακή μηχανή 300 ευρώ και από το γραφείο δύο φορητούς υπολογιστές, πήρε και ξυστά λαχεία «Σκρατς» αξίας 3.000 ευρώ, ανέβηκε στη μηχανή και έσπευσαν να εξαφανιστούν. Οι αστυνομικοί της Ασφάλειας Καλαμάτας που ειδοποιήθηκαν για την διάρρηξη, έχουν στα χέρια τους εικόνες των δραστών από την κάμερα ασφαλείας του πρακτορείου και εκτιμούν ότι δεν θα αργήσουν να εξακριβώσουν τα στοιχεία ταυτότητάς τους. Πηγή: protothema.gr Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ