Και πάλι στο “Γ. Καραϊσκάκης” η Βίκυ Σταμάτη… (φωτο) 23/10/2016 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Η Βίκυ Σταμάτη, που συνεχίζει τη ζωή της μετά την αποφυλάκισή της (πέρυσι τέτοια εποχή) βρίσκεται αυτή την ώρα στις εξέδρες του «Γ. Καραϊσκάκης» και παρακολουθεί το ντέρμπι μεταξύ Ολυμπιακού και ΠΑΟΚ. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ