Τα λόγια του συνταξιούχου αστυνομικού στον εισαγγελέα για το φονικό στην Πανόρμου 10/10/2016 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Στον εισαγγελέα οδηγήθηκε το πρωί ο δράστης της δολοφονίας που έγινε το απόγευμα της Παρασκευής στην Πανόρμου. Ο 60χρονος παραδόθηκε στις αρχές το μεσημέρι του Σαββάτου και λίγο πριν τις 10:00 το πρωί πέρασε την πόρτα του εισαγγελέα. Στη συνέχεια ο συνταξιούχος αστυνομικός οδηγήθηκε στον ανακριτή, όπου ζήτησε και έλαβε 48ωρη προθεσμία για να απολογηθεί. Ο κατηγορούμενος όταν κατέφθασε ήταν σιωπηλός και δεν έκανε καμία δήλωση, με τον δικηγόρο του ήδη από χθες να δηλώνει πως «έχει μετανιώσει». Σε δηλώσεις του στους δημοσιογράφους κατά την έξοδό του σήμερα από το γραφείο του εισαγγελέα είπε: «Ήμουν σε άμυνα, ζητάω συγγνώμη». Πηγή: kontranews.gr Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ