Τι είπαν στο δικαστήριο οι γονείς του Βαγγέλη Γιακουμάκη 04/10/2016 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ξεκίνησε πριν από μια ώρα στο Τριμελές Εφετείο Πλημμελειοδικών Ιωαννίνων η δίκη για την υπόθεση του 20χρονου φοιτητή Βαγγέλη Γιακουμάκη. Κατηγορούμενοι είναι ο πρώην διευθυντής της Γαλακτοκομικής Σχολής και η τότε υπεύθυνη της εστίας για παράβαση καθήκοντος κατ’ εξακολούθηση, καθώς και ο Χρήστος Μαρκογιαννάκης για ηθική αυτουργία σε παράβαση καθήκοντος του διευθυντή. Πρώτη μάρτυρας κατέθεσε η μητέρα του Βαγγέλη Γιακουμάκη, Μαρία Φρονημάκη. Το δικαστήριο με τις ερωτήσεις του επιχείρησε να ερευνήσει αν η μητέρα γνώριζε ότι το παιδί της ήταν θύμα μπούλινγκ από συμφοιτητές του. Δεύτερος μάρτυρας ο πατέρας του 20χρονου σπουδαστή Ανδρέας Γιακουμάκης ο οποίος προανακριτικά δεν είχε καταθέσει. Ο Ανδρέας Γιακουμάκης υποστήριξε ότι πριν το θλιβερό γεγονός του θανάτου του παιδιού του δε γνώριζε για βασανιστήρια εκτός από μια φορά που τον είχε ενημερώσει η σύζυγός του ότι έκλειναν το ζεστό νερό στο παιδί. Ακόμα, ο πατέρας του άτυχου φοιτητή πρόσθεσε ότι ήταν απόφαση του γιου του να φοιτήσει στη Γαλακτοκομική Σχολή. Για την υπόθεση θα καταθέσουν 16 μάρτυρες. kontranews.gr Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ