Μετάβαση στο περιεχόμενο

Αποκλεισμός της Βουλής από εργαζόμενους του ΕΚΑΒ (φωτο)

Την είσοδο της Βουλής απέκλεισαν με ασθενοφόρα πριν από λίγο οι εργαζόμενοι του ΕΚΑΒ.

Νωρίτερα, σε γενική συνέλευση που έγινε αποφασίστηκε εξάωρη στάση εργασίας για σήμερα, από τις 8 το πρωί ως τις 2 το μεσημέρι.

Μάλιστα κλειστό παραμένει το ρεύμα ανόδου στη Βασιλίσσης Σοφίας, καθώς στο σημείο βρίσκονται περίπου 20 ασθενοφόρα , ενώ καταφθάνουν και άλλα.

Να τονιστεί πως η αστυνομία έχει παραταχθεί μπροστά από την είσοδο της Βουλής.

ΕΚΑΒΕΚΑΒ

Πηγή: protothema.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ