Αποκλεισμός της Βουλής από εργαζόμενους του ΕΚΑΒ (φωτο) 11/10/2016 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Την είσοδο της Βουλής απέκλεισαν με ασθενοφόρα πριν από λίγο οι εργαζόμενοι του ΕΚΑΒ. Νωρίτερα, σε γενική συνέλευση που έγινε αποφασίστηκε εξάωρη στάση εργασίας για σήμερα, από τις 8 το πρωί ως τις 2 το μεσημέρι. Μάλιστα κλειστό παραμένει το ρεύμα ανόδου στη Βασιλίσσης Σοφίας, καθώς στο σημείο βρίσκονται περίπου 20 ασθενοφόρα , ενώ καταφθάνουν και άλλα. Να τονιστεί πως η αστυνομία έχει παραταχθεί μπροστά από την είσοδο της Βουλής. Πηγή: protothema.gr Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ