Επιστολή των ποδοσφαιριστών της Ξάνθης: «Δεν αξίζουμε αποδοκιμασίες» 18/10/2016 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Επιστολή που συνυπογράφουν όλοι οι ποδοσφαιριστές της Ξάνθης δημοσιεύεται στο σάιτ της ομάδας, μέσω της οποίας απευθύνεται κάλεσμα στον κόσμο του συλλόγου, προκειμένου να γεμίσει το γήπεδο. Αναλυτικά το κείμενο: «Εμείς οι ποδοσφαιριστές της XANTHI FC ζητάμε από εσάς να γεμίζετε το γήπεδό μας. Είμαστε 27 πρώτα απ’ όλα άνθρωποι και ύστερα ποδοσφαιριστές και προσπαθούμε κάθε μέρα, είτε θέλετε να το πιστέψετε, είτε όχι, για το καλύτερο στην ομάδα μας. Θέλουμε να μας υποστηρίζετε και στην ήττα και στη νίκη. Δεν αξίζει σε κανένα από τα παιδιά που είμαστε μαζί αυτή τη χρονιά, να έχει την οποιαδήποτε αποδοκιμασία ή μουρμουρητό. Χειροκροτήστε μας, βοηθήστε μας με τη φωνή σας και τον παλμό σας, ακόμη κι όταν δεν παίζουμε καλά γιατί κι αυτό μπορεί να συμβεί. Να το θέλουμε και να μην μας βγαίνει. Ελάτε κοντά μας, πιστέψτε στην προσπάθεια που κάνουμε, ελάτε στις προπονήσεις να δείτε το πόσο προσπαθεί ο καθένας από μας κι αν δεν πειστείτε, αφήστε μας μόνους. Οι ποδοσφαιριστές της Xanthi FC: Ζίβκοβιτς Ζίβκο Δεμένικος Μανώλης Ζαρόπουλος Μιχάλης Σταθάκης Παναγιώτης Γουάλας Περέιρα Καρασαλίδης Αριστοτέλης Κολλαράς Αριστοτέλης Λισγάρας Χρήστος Μπαξεβανίδης Δήμος Παπαγεωργίου Θανάσης Σβάρνας Στράτος Φλίσκας Κώστας Χατζητερζόγλου Οκάν Καμαρά Κασά Νιέτο Ντάνιελ Ντε Λούκας Πάμπλο Λουσέρο Αντριάν Βασιλακάκης Θόδωρος Κώστας Κωνσταντίνος Μελισσόπουλος Ραφαήλ Ορφανίδης Λάζαρος Ορφανίδης Πέτρος Τριάδης Παναγιώτης Λάζιτς Τζόρτζιε Σολτάνι Καρίμ Γιουνές Χαμζά Ράνος Αντώνης». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ