Χειροπέδες σε υπάλληλο του ΟΑΣΘ για… κλοπή πετρελαίου του Οργανισμού 04/10/2016 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Υπάλληλος του ΟΑΣΘ συνελήφθη το Σάββατο στο πλαίσιο αυτόφωρης διαδικασίας, κατηγορούμενος ότι αφαίρεσε περίπου 150 λίτρα πετρελαίου από τις δεξαμενές καυσίμων στις εγκαταστάσεις του Οργανισμού. Σύμφωνα με την αστυνομία ο 55χρονος υπάλληλος μοίρασε την ποσότητα 150 λίτρων πετρελαίου σε 6 μπιτόνια των 25 λίτρων, τα οποία στη συνέχεια μετέφερε σε αυτοκίνητο, ιδιοκτησίας συγγενικού του προσώπου, που τον περίμενε έξω από το αμαξοστάσιο. Σχετική δικογραφία σε βάρος του 55χρονου σχηματίσθηκε από το Τμήμα Ασφαλείας Πολίχνης- Ευκαρπίας. kontranews.gr Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ