Μετάβαση στο περιεχόμενο

Στάθης: «Όλοι μπορούμε να καταλάβουμε…»

Ο Στάθης αποβλήθηκε σήμερα στην Τρίπολη και ο μπακ του Πλατανιά σε δηλώσεις του στην κάμερα της NOVA εξέφρασε τα παράπονά του για αυτή την απόφαση.

«Νοήμονες άνθρωποι είμαστε, όλοι μπορούμε να καταλάβουμε… Προσωπικά θεωρώ ότι δεν υπάρχει, όχι κάρτα, δεν υπάρχει τίποτα στη φάση! Συγχαρητήρια στη διαιτησία γιατί πρώτη φορά δέχομαι κόκκινη κάρτα! Κατάφεραν και μου την έδωσαν… Δεν θέλω να σχολιάσω κάτι άλλοι, είδαμε όλοι ότι στην πρώτη και στη δεύτερη περίπτωση φάουλ δέχτηκα κίτρινη κάρτα χωρίς θεωρώ να υπάρχει κάτι.

Ήταν καθοριστικό σημείο η αποβολή στο παιχνίδι. Μετά την κόκκινη κάρτα πίεσε ο Αστέρας. Μέχρι εκείνη τη στιγμή δεν έχουμε απειληθεί. Θεωρώ ότι ήταν κομβικό αυτό το σημείο», ήταν αρχικά τα λόγια του. 

Μετά ρωτήθηκε για την συγκομιδή των Κρητικών στα πρώτα πέντε ματς της σεζόν. «Έτσι είναι σίγουρα. Δουλεύουμε καθημερινά πάρα πολύ. Σκοπός μας είναι να βελτιωνόμαστε παιχνίδι με παιχνίδι. Συνεχίζουμε, έτσι είναι το ποδόσφαιρο, αυτή είναι η ζωή, πάμε παρακάτω και ελπίζω να μην ξανασυναντήσουμε τέτοιες καταστάσεις».

 

 

 

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ