Λεοζίνιο: «Δεν θέλω να χάσω το ντέρμπι» 15/10/2016 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Το σοκ της τελευταίας στιγμής με τον Λεοζίνιο και η προσπάθειά του να προλάβει έστω στο… παρά πέντε το αυριανό (16/10, 20:30) ντέρμπι με τον ΠΑΟΚ Ο περσινός πρωταγωνιστής της μεγάλης νίκης του Ηρακλή στην Τούμπα επί του ΠΑΟΚ με 1-0, είναι πιθανό να μην έχει την δυνατότητα να επαναλάβει την επιτυχία του τελευταίου χρονικά ντέρμπι. Ο «Λέο» ένιωσε πόνους χθες που σήμαναν συναγερμό σε τεχνικό και ιατρικό τιμ. Ο Λεοζίνιο είχε αποκομίσει ένα αιμάτωμα από το φιλικό παιχνίδι στη Χαλάστρα κόντρα στον Καμπανιακό. Επρόκειτο για ένα πρόβλημα ασήμαντο αρχικά, το οποίο δεν φαινόταν πως θα μπορέσει να του στερήσει την συμμετοχή στο ντέρμπι. Ακόμα και στις προπονήσεις της εβδομάδας. Στην πλειονότητα αυτών συμμετείχε δίχως έντονες ενοχλήσεις, αν και σύμφωνα με το ρεπορτάζ μετέφερε πως στη διάρκεια των προπονήσεων δεν αισθάνθηκε απόλυτα καλά. Την Τετάρτη πάντως δεν πονούσε καθόλου, αλλά χθες ένιωσε πόνους μετά το αρχικό ζέσταμα πριν την προπόνηση της ομάδας. Η μαγνητική στην οποία υποβλήθηκε έδειξε «καθαρό» το γαστροκνήμιο και το πρόβλημα εμφανίζεται λίγο πιο πάνω στο υποκνιμήδιο. Ο Λεοζίνιο εμφανίστηκε ιδιαίτερα προβληματισμένος και στενοχωρημένος από την αρνητική αυτή εξέλιξη. Ο Βραζιλιάνος υποστήριζε μεταξύ άλλων: «Τέτοιο παιχνίδι δεν θέλω να το χάσω». Πιθανότητες να συμμετάσχει στην αποστολή υπάρχουν, αλλά είναι μεγαλύτερο το ενδεχόμενο να μην είναι στην διάθεση του Νίκου Παπαδόπουλου. Ο χρόνος αντιμετώπισης του προβλήματος είναι ελάχιστος μέχρι την σέντρα του ντέρμπι, αλλά παράλληλα ελλοχεύει ο κίνδυνος αν πιεστεί για να αγωνιστεί στο 90λεπτο, να τον χάσει ο 46χρονος τεχνικός για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Ο Βραζιλιάνος ξεκίνησε θεραπεία και ξεκούρασης χθες, το ίδιο θα ακολουθήσει και σήμερα και ουσιαστικά την ημέρα του αγώνα θα δοκιμάσει για να ξεκαθαρίσει αν θα μπορέσει να αγωνιστεί ή όχι. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ