Μετάβαση στο περιεχόμενο

Ο Τζημόπουλος στον Λευκό Οίκο! (φωτο)

Αφού βρέθηκε στην Αμερική για το φιλικό της Νέας Ζηλάνδίας με την Αμερική, σου λέει ο Θέμης Τζημόπουλος «δεν βγάζω και μια αναμνηστική selfie»;

Ε, και το έκανε ο δυναμικός αμυντικός του ΠΑΣ Γιάννινα.

Δεν σε βγάζει ο δρόμος σου και κάθε μέρα στην Ουάσινγκτον…

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ