Επιβάτες άνοιξαν ομπρέλες μέσα στο λεωφορείο για να μην βραχούν! (photos) 11/10/2016 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Από τη μία οι διαρκείς απεργίες από την άλλη η κακοκαιρία, η ταλαιπωρία των πολιτών της Θεσσαλονίκης δεν έχει τέλος. Λίγο μετά την επαναλειτουργία των δρομολογίων των λεωφορείων στη συμπρωτεύουσα, όσοι πρόλαβαν να προλάβουν μια θέση για να κατευθυνθούν στον προορισμό τους δεν πρόλαβαν να χαρούν και πολύ. Οι περισσότεροι από τους επιβάτες έγιναν μούσκεμα παρότι βρίσκονταν εντός του λεωφορείου, καθώς οι τρύπιες οροφές και τα σπασμένα παράθυρα επέτρεπαν στα νερά της βροχής να μπουν στο εσωτερικό του και να μετατρέψουν τους πολίτες σε… παπιά. Μερικοί μάλιστα δεν δίστασαν να ανοίξουν και ομπρέλα προκειμένου να προστατευθούν. Οι παρακάτω φωτογραφίες είναι ενδεικτικές: Πηγή: protothema.gr Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ