Γονείς στο Ωραιόκαστρο: “Κανένα προσφυγόπουλο στο σχολείο μας” (videο) 09/10/2016 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Συνέλευση πραγματοποίησαν το πρωί της Κυριακής οι κάτοικοι του δήμου Ωραιόκαστρου έξω από το 1ο Δημοτικό σχολείο, δηλώνοντας αποφασισμένοι να μην επιτρέψουν σε κανένα προσφυγόπουλο να ενταχθεί σε σχολείο του δήμου. Μετά την συγκέντρωση και τις ομιλίες, έψαλλαν τον εθνικό ύμνο και έκαναν έπαρση της σημαίας. Σύμφωνα με το thestival, όπως λένε τα δικά τους παιδιά αντιμετωπίζουν ήδη μεγάλα προβλήματα που δεν έχουν λυθεί, όπως το ότι κάνουν μαθήματα σε λυόμενα. Οι κάτοικοι, μάλιστα, προειδοποιούν πως αν παιδιά προσφύγων παρακολουθήσουν μαθήματα στα σχολεία του Ωραιόκαστρου, τα δικά τους θα απέχουν από το μάθημα. Παράλληλα, τάσσονται υπέρ της κίνησης γονέων να τοποθετήσουν λουκέτα σε σχολείο της Μυτιλήνης, ώστε να δηλώσουν έτσι την αντίθεσή τους για το θέμα. Δεν διστάζουν, δε, να δηλώσουν ότι κι εκείνοι θα προχωρήσουν σε ανάλογη πράξη και θα υποστηρίξουν παρόμοιες ενέργειες στη Θεσσαλονίκη. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ