Μετάβαση στο περιεχόμενο

«Δώστε μας για περισσότερο τον Γιαννιώτη»

Κάνει πολύ καλή χρονιά με τη φανέλα του Πανιωνίου και οι Νεοσμυρνιώτες ζήτησαν ήδη την επέκταση του δανεισμού του από τον ΟΛυμπιακό. Ο λόγος για τον Ανδρέα Γιαννιώτη, ο οποίος έχει παραχωρηθεί στον Πανιώνιο, με τη μορφή δανεισμού από τον Ολυμπιακό. 

Οι Νεοσμυρνιώτες ήρθαν σε επαφή με τη διοίκηση της «ερυθρόλευκης» ΠΑΕ και φέρονται να εξέφρασαν την επιθυμία να επεκτείνουν από τώρα τον δανεισμό του 23χρονου τερματοφύλακα. 

Ωστόσο, οι πρωταθλητές Ελλάδας δεν έχουν αποφασίσει ακόμα τι θα κάνουν με την περίπτωση του νεαρού γκολκίπερ, αν και στη συμφωνία υπάρχει όρος που προβλέπει πως αν πάρει μεταγραφή στο εξωτερικό, τότε οι «κυανέρυθροι» δικαιούνται 20% από το ποσό της συμφωνίας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ