Ετοιμάζεται για το WWE ο Βίζε (φωτο) 07/10/2016 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Έπειτα από δύο χρόνια εντατικής γυμναστικής και προετοιμασίας, ο άλλοτε πορτιέρο της Βέρντερ Βρέμης, Τιμ Βίζε, ετοιμάζεται να μπει στο ρινγκ σε αγώνα του WWE! Έτσι ο Γερμανός θα βρεθεί σε αγώνα γνωστό ως tag-team match, παλεύοντας στο πλευρό των Τσεζάρο και Σίμους. Μάλιστα η εμφάνισή του στο ρινγκ θα γίνει στις 3 Νοεμβρίου, στο Μόναχο, στο πλαίσιο της ευρωπαϊκής τουρνέ του οργανισμού WWE . «Ως επαγγελματίας, γνωρίζει πολύ καλά και από το ποδόσφαιρο τι ακριβώς απαιτείται και την αφοσίωση που χρειάζεται κάποιος για να πετύχει τους στόχους του και να δώσει το 100%», ανέφερε ο δημοφιλής ως Triple-H που ηγείται της αμερικανικής πάλης. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ