Μετάβαση στο περιεχόμενο

Ετοιμάζεται για το WWE ο Βίζε (φωτο)

Έπειτα από δύο χρόνια εντατικής γυμναστικής και προετοιμασίας, ο άλλοτε πορτιέρο της Βέρντερ Βρέμης, Τιμ Βίζε, ετοιμάζεται να μπει στο ρινγκ σε αγώνα του WWE!

Έτσι ο Γερμανός θα βρεθεί σε αγώνα γνωστό ως tag-team match, παλεύοντας στο πλευρό των Τσεζάρο και Σίμους.

Μάλιστα η εμφάνισή του στο ρινγκ θα γίνει στις 3 Νοεμβρίου, στο Μόναχο, στο πλαίσιο της ευρωπαϊκής τουρνέ του οργανισμού WWE .

«Ως επαγγελματίας, γνωρίζει πολύ καλά και από το ποδόσφαιρο τι ακριβώς απαιτείται και την αφοσίωση που χρειάζεται κάποιος για να πετύχει τους στόχους του και να δώσει το 100%», ανέφερε ο δημοφιλής ως Triple-H που ηγείται της αμερικανικής πάλης. 

ΒΙΖΕ

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ