O Στιβ Γιατζόγλου ξαναχτύπησε για τη Χρυσή Αυγή… 05/10/2016 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο Στιβ Γιατζόγλου επιμένει στις απόψεις του περί Χρυσής Αυγής και… χτύπησε εκ νέου μέσω Facebook. Μετά την αγκαλιά του με τον Νίκο Μιχαλολιάκο και τις δηλώσεις του σχετικά με τη Χρυσή Αυγή και τη δολοφονία του Παύλου Φύσσα, ο Γιατζόγλου «χτύπησε» ξανά. Μάλιστα, ο πρώην προπονητής της Καβάλας δεν έδειξε να μετανιώνει για όσα έγιναν τα τελευταία 24ωρα… «Δεν θα γράψει κανένας από εσάς τους… δημοσιογράφους για τη σύνταξη που έκοψαν από το ανάπηρο κορίτσι; Συγγνώμη, εγώ είμαι ο φασίστας», έγραψε. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ