“Ηταν το πιο σημαντικό παιχνίδι της σεζόν” 08/01/2015 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Χαρούμενος με την αυτοσυγκέντρωση που επέδειξαν οι παίκτες του στο ματς με τη Ζάκυνθο, το οποίο έκρυβε παγίδες σύμφωνα με τον ίδιο, εμφανίστηκε ο προπονητής της Σκόντα Ξάνθης Ράζβαν Λουτσέσκου, στη συνέντευξη Τύπου, μετά την ολοκλήρωση της αναμέτρησης. Ο Ρουμάνος τεχνικός, αφού μίλησε με καλά λόγια για τους νησιώτες, υποστήριξε ότι η ομάδα του άξιζε περισσότερα γκολ, καθώς πέρα από μία χαλάρωση στα τελευταία λεπτά του πρώτου ημιχρόνου έλεγξε πλήρως την αναμέτρηση. Αναλυτικά: «Για μένα ήταν το πιο σημαντικό παιχνίδι της σεζόν και το περίμενα για δύο μήνες, από την στιγμή που χάσαμε το παιχνίδι στον ΟΦΗ. Κι αυτό ήταν που είπα σήμερα και στους παίκτες μου. Αν δεν είχαμε την απαιτούμενη αυτοσυγκέντρωση, θα μπορούσε να μας θέσει εκτός Κυπέλλου. Παιχνίδια σαν κι αυτά θέλουν «να είσαι» ή “να μην είσαι”. Είμαι χαρούμενος, γιατί παίξαμε καλά και είχαμε αυτοσυγκέντρωση. Ξέραμε πως η Ζάκυνθος αμύνεται πολύ καλά και, για να είμαι ειλικρινής, εντυπωσιάστηκα βλέποντας τα παιχνίδια τους. Το γήπεδο ήταν αρκετά σκληρό και τέτοιου είδους αγωνιστικοί χώροι είναι δύσκολοι για την ομάδα που πρέπει να παράγει ποδόσφαιρο. Ήμασταν πολύ καλοί σήμερα, είχαμε διάθεση να παλέψουμε, δημιουργήσαμε πολλές ευκαιρίες κι αξίζαμε περισσότερα γκολ. Τα τελευταία 10 λεπτά του α’ μέρους, αφού είχαμε φτάσει στο 2-,0 θεωρώ πως χαλαρώσαμε λίγο και ουσιαστικά τιμωρηθήκαμε από το 2-1. Μετά, καταλαβαίνοντας πως κάθε στιγμή είναι επικίνδυνη, ξεκινήσαμε το β’ ημίχρονο με ισχυρή θέληση από την αρχή του και σκοράραμε το 3-1, παίρνοντας το αποτέλεσμα. Είμαι ικανοποιημένος από την πρόκριση. Έχοντας εμπειρία στο Κύπελλο γνωρίζω ότι τέτοια παιχνίδια μπορούν να τελειώσουν και δυσάρεστα. Είναι πολύ καλό για μας που έχουμε τη δυνατότητα να συνεχίσουμε και να ευχαριστηθούμε τη συνέχεια». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ