Η Ξάνθη ακολούθησε τον ΟΦΗ στους “16” 08/01/2015 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Μόνο νίκη ήθελε η Ξάνθη για να προκριθεί στην επόμενη φάση του κυπέλλου και την πήρε. Επικράτησε 3-1 της Ζακύνθου στα Πηγάδια και ακολούθησε τον ΟΦΗ στη 16άδα του θεσμού. H ομάδα του Ραζβάν Λουτσέσκου με πίεση από τα πρώτα λεπτά βρήκε διόδους προς την εστία του Πολίτη και μολονότι κινδύνευσε σε μια-δυο περιπτώσεις πήρε νωρίς το προβάδισμα με το γκολ φάουλ του Γουάλας στο 28′ μετά και από λάθος του Πολίτη, που αρχικά μπλόκαρε την μπάλα, αλλά στην πορεία του έφυγε από τα χέρια και πέρασε την γραμμή. Μόλις στο 31΄ ο Παπαστεριανός με ένα πολύ ωραίο ξερό σουτ πέτυχε το 2-0 για την Ξάνθη. Αυτό το γρήγορο προβάδισμα πρόκρισης για τους Ακρίτες άλλαξε τα δεδομένα για την αμυντικά στημένη Ζάκυνθο, η οποία προσπάθησε να κρατήσει την μπάλα και να διεκδικήσει κάτι. Πρώτη καλή στιγμή για τους νησιώτες ήταν στο 39΄ με τον Παπαδημητρίου να σουτάρει άουτ και στο 45΄ ο Ευθυμιάδης με μια βολίδα εκτός περιοχής μείωσε σε 2-1 για τους φιλοξενούμενους. Η Ξάνθη συνέχισε στον ίδιο ρυθμό και στο δεύτερο ημίχρονο, με τους γηπεδούχους να έχουν δοκάρι με τον Βάλτερ στο 51΄. Ο Κλέιτον μπορεί να ήταν εκείνος που έψαξε πολύ το γκολ, αλλά ο Σολτάνι το πέτυχε στο 59΄ διαμορφώνοντας το τελικό 3-1. Βέβαια, οι Ακρίτες έψαξαν και για το 4-1 με τον Καπετάνο να έχει δοκάρι στο 83΄. Ξάνθη: Ζαρόπουλος, Γούτας, Λισγάρας, Κομεσίδης, Γουάλας, Ομπόντο, Παπαστεριανός, Κλέιτον (63′ Καπετάνος), Βάλτερ, Λουσέρο (76′ Βασιλακάκης), Σολτάνι (84′ Ορφανίδης) Ζάκυνθος: Πολίτης, Τσόπελας, Τσορμπατζίδης, Νόνης, Φώτιος, Κρισμάρεβιτς, Μπλέτσας, Οικονόμου (71′ Πέττας), Βαρέλα (62′ Λέκκας), Ευθυμιάδης, Παπαδημητρίου (62′ Χατζησάββας) Ο ΟΦΗ προκρίθηκε ως πρώτος και αήττητος από τον 3ο όμιλο, καθώς ο αγώνας με τη Νίκη στο Βόλο κατακυρώθηκε υπέρ του με 3-0. Οι Βολιώτες έχουν αποσύρει τη συμμετοχή τους από τη διοργάνωση μετά τη διάλυση της ΠΑΕ. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ