Μετάβαση στο περιεχόμενο

Με 20 παίκτες για τη νίκη κόντρα στον ΠΑΣ η Κέρκυρα

Με μοναδικό στόχο τη νίκη η Κέρκυρα ετοιμάζεται να υποδεχθεί τον ΠΑΣ Γιάννινα και ο Μιχάλης Γρηγορίου μετά το τέλος της προπόνησης ανακοίνωσε την αποστολή για το παιχνίδι της 6ης αγωνιστικής, στην οποία για πρώτη φορά συμπεριλήφθηκε ο Στράτος Χιντζίδης.

Να τονιστεί πως εκτός έμειναν οι Ναζί, Αντιλέχου, Τζανουλίνος, Σπίνουλας, Γρομητσάρης και Παμλίδης.

Αναλυτικά η αποστολή: Κουτζαβασίλη, Αραμπατζή, Βενέτη, Ιωάννου, Ντιόγκο, Γκόμες, Ζαραδούκα, Σιόντη, Ανδρεόπουλο, Επστάιν, Ζορμπά, Γεωργίου, Κόντο, Τουράμ, Γεωργακόπουλο, Ντιμιτρόφσκι, Αρναρέλλη, Ντουαλά, Νίκιτς, Χιντζίδη.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ