Μετάβαση στο περιεχόμενο

Παραμένουν τα προβλήματα για Λουτσέσκου

Πρωινή προπόνηση περιλάμβανε το σημερινό πρόγραμμα για την Ξάνθη ενόψει της αναμέτρησης με τον Ατρόμητο, που θα διεξαχθεί στο πλαίσιο της 6ης αγωνιστικής στο «Xanthi FC Arena».

Μάλιστα οι Ακρίτες συνέχισαν να δουλεύουν στο καθαρά αγωνιστικό κομμάτι, αλλά και στον τομέα της ψυχολογικής προετοιμασίας, με τους ποδοσφαιριστές να βλέπουν βίντεο με στιγμιότυπα προηγούμενων αγώνων.

Όσον αφορά τους τραυματίες, Γουάλας και Παπαγεωργίου ακολούθησαν τα ατομικά τους προγράμματα. 

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ