Παραμένει «κυανέρυθρος» ο Οικονόμου 28/09/2016 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο αμυντικός του Πανιωνίου Βαγγέλης Οικονόμου επέκτεινε το συμβόλαιο του με την ομάδα της Νέας Σμύρνης, σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωση της ΠΑΕ. Ο 29χρονος στόπερ έχει ικανοποιήσει πολύ τους «κυανέρυθρους» με τις εμφανίσεις του τα τελευταία δύο χρόνια και έτσι η ομάδα δεν θα μπορούσε να μη τον «δέσει» μέχρι το 2020! Ο ίδιος ο παίκτης δήλωσε πανευτυχής για την ανανέωση του συμβολαίου του και υποσχέθηκε ότι θα καταβάλλει τα μέγιστα να φανεί αντάξιος της εμπιστοσύνης στο πρόσωπο του. Αναλυτικά η ανακοίνωση «Η ΠΑΕ ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΓΣΣ ανακοινώνει τη συμφωνία με τον Βαγγέλη Οικονόμου για την ανανέωσή του συμβολαίου του, το οποίο πλέον θα έχει διάρκεια μέχρι το 2020» Μετά την συνάντηση που είχε ο ποδοσφαιριστής με τον διευθυντή του ποδοσφαιρικού τμήματος κ. Νίκο Ζαμάνη, δήλωσε στο σάιτ της ΠΑΕ: «Είμαι πολύ χαρούμενος γι αυτή την εξέλιξη. Στον ΠΑΝΙΩΝΙΟ νιώθω ότι είμαι μέλος μιας μεγάλης οικογένειας και θα συνεχίσω να βρίσκομαι στις τάξεις της για 3 ακόμα χρόνια. Θέλω να ευχαριστήσω τη διοίκηση για την εμπιστοσύνη που μου έδειξε και υπόσχομαι ότι θα κάνω τα πάντα προκειμένου να φανώ αντάξιός της, αλλά και για να πετύχει η ομάδα τους στόχους της». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ