Μετάβαση στο περιεχόμενο

Μπέριλ ΜακΚίσικ: «Η Ελλάδα έγινε το σπίτι μας – Ολυμπιακός για πάντα» (ΦΩΤΟ)

Με ένα συγκινητικό μήνυμα στα social media αποχαιρέτησε την Ελλάδα η Μπέριλ ΜακΚίσικ. Η σύζυγος του Σακίλ ΜακΚίσικ, που αποχωρεί από τον Ολυμπιακό έπειτα από επτά σεζόν, εξέφρασε την ευγνωμοσύνη της για όσα έζησε στη χώρα μας.

«Έξι χρόνια. Επτά αξέχαστες σεζόν.

Αυτό που ξεκίνησε ως ένα μπασκετικό ταξίδι έγινε κάτι πολύ περισσότερο. Η Ελλάδα έγινε το σπίτι μας. Χτίσαμε μια ζωή εδώ, καλωσορίσαμε δύο υπέροχα παιδιά και κάπως έτσι, το μικρό μας αγόρι μεγάλωσε μιλώντας ελληνικά.

Ευχαριστούμε κάθε φίλαθλο που μας στήριξε, χάρηκε μαζί μας και μας έκανε να νιώσουμε ότι ανήκουμε εδώ. Οι αναμνήσεις, οι φιλίες, τα πρωταθλήματα και η αγάπη που ζήσαμε θα μείνουν για πάντα με την οικογένειά μας.

Αυτό το κεφάλαιο μπορεί να κλείνει, όμως ένα κομμάτι της καρδιάς μας θα παραμείνει για πάντα στον Πειραιά.

Σας ευχαριστούμε για όλα. Ολυμπιακός για πάντα».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ