Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πρώην παίκτης του ΠΑΟΚ στην Ρετζιάνα του Πρίφτη (ΦΩΤΟ)

Ο Ντέρεκ Ογκμπέιντε θα συνεχίσει την καριέρα του στη Ρετζιάνα για τη σεζόν 2026/2027, με τον ιταλικό σύλλογο να ανακοινώνει επίσημα την απόκτησή του.

Ο γνώριμος στο ελληνικό κοινό από το πέρασμά του από τον ΠΑΟΚ τη σεζόν 2021-22 επιστρέφει στη Serie A για λογαριασμό της ομάδας του Δημήτρη Πρίφτη, ο οποίος στάθηκε στα αγωνιστικά του χαρακτηριστικά, όπως η ικανότητα στο ριμπάουντ και στο pick and roll.

Ο 29χρονος Νιγηριανός σέντερ (2.06μ.) έχει αγωνιστεί μεταξύ άλλων σε ΑΕΚ Λάρνακας, Χάποελ Εϊλάτ, ΠΑΟΚ και Κόνιασπορ, με αρκετές αλλαγές ομάδων τα τελευταία χρόνια.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ