Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πόποβιτς: «Ο Ολυμπιακός είναι γίγαντας της Ευρώπης»

Ο Μπάλσα Πόποβιτς βρίσκεται πλέον στην Ελλάδα για να ολοκληρώσει τη μεταγραφή του στον Ολυμπιακό, καθώς έφτασε στην Αθήνα το μεσημέρι του Σαββάτου (27/6).

Κατά την άφιξή του, ο Πόποβιτς έκανε τις πρώτες του δηλώσεις, εκφράζοντας τον ενθουσιασμό του για τη μεταγραφή και χαρακτηρίζοντας τον Ολυμπιακό «γίγαντα της Ευρώπης».

Αναλυτικά όσα είπε:

«Είμαι πολύ ενθουσιασμένος που είμαι εδώ. Ο Ολυμπιακός είναι ένας γίγαντας της Ευρώπης και είμαι ενθουσιασμένος που θα αγωνιστώ μπροστά σε αυτούς τους οπαδούς.

Νομίζω ήταν το ιδανικό τάιμινγκ να έρθω εδώ, μετά από μία τέλεια χρονιά πέρυσι για μένα, να αγωνιστώ τώρα για τον Ολυμπιακό. Δεν γινόταν να πω “όχι” στον Ολυμπιακό.

Ήθελα πολύ να έρθω εδώ. Ονειρεύομαι ότι θα πάρουμε το νταμπλ και φυσικά να παίξω στο Champions League».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ