Επέστρεψε στον πάγκο της Γαλλίας ο Ντεσάμπ 27/06/2026 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο Ντιντιέ Ντεσάμπ επέστρεψε στις υποχρεώσεις της Εθνικής Γαλλίας, λίγες ημέρες μετά την απώλεια της μητέρας του, η οποία τον ανάγκασε να αποχωρήσει προσωρινά από την αποστολή στις ΗΠΑ για να παραστεί στην κηδεία. Ο Γάλλος ομοσπονδιακός τεχνικός επέστρεψε σήμερα (27/6) στη Βοστώνη και ενσωματώθηκε ξανά στις προπονήσεις της ομάδας. Παράλληλα, θα βρίσκεται κανονικά στον πάγκο της Γαλλίας για την αναμέτρηση της φάσης των «32» απέναντι στη Σουηδία, που θα διεξαχθεί τα μεσάνυχτα της Τρίτης (30/6) στο Ιστ Ράδερφορντ του Νιου Τζέρσεϊ. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ