ΒΙΝΤΕΟ: Ο Μοντέρο ρωτήθηκε για Ολυμπιακό – Τι είπε 27/06/2026 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο Μοντέρο τοποθετήθηκε για πρώτη φορά σχετικά με τα σενάρια που τον θέλουν να συνεχίζει την καριέρα του στον Ολυμπιακό, κατά τη διάρκεια συνέντευξής του στον ισπανικό ραδιοφωνικό σταθμό KQ94.5. Μεταξύ άλλων, δέχθηκε ερώτηση για τη διαφαινόμενη μεταγραφή του στους «ερυθρόλευκους», με τον Δομινικανό γκαρντ να επιλέγει τη διπλωματική οδό. Συγκεκριμένα, ο δημοσιογράφος του είπε: «Αναφέρομαι στη μεταγραφή σου στον Ολυμπιακό, κάποια στιγμή. Αυτό έχει επιβεβαιωθεί, σύμφωνα με δημοσιεύματα», με τον Rising Star της φετινής EuroLeague να απαντά: «Αυτό το επιβεβαιώνεις εσύ». Άλλος δημοσιογράφος που βρισκόταν στο πάνελ πρόσθεσε αστειευόμενος: «Δεν έχει επιβεβαιωθεί, οπότε δεν υπάρχουν ερωτήσεις. Συγχαρητήρια», με τον 23χρονο γκαρντ να απαντά γελώντας: «Το λες τόσο σίγουρα, σαν να ήσουν εκεί». Κλείνοντας, οι παρουσιαστές αναφέρθηκαν και στο φημολογούμενο συμβόλαιό του, λέγοντας: «Έχουμε αναφορές που δημοσιεύτηκαν και τις διαβάσαμε, ότι πρόκειται για 3,5 εκατ. ευρώ καθαρά», με τον Μοντέρο να επιλέγει να μην κάνει κανένα σχόλιο. Το σχετικό απόσπασμα στο 1:15:44 της εκπομπής Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ