Ανακοίνωσε τον νέο του τερματοφύλακα ο Ολυμπιακός 26/06/2026 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Λίγα λεπτά μετά την ανακοίνωση του Ολυμπιακού για το τέλος της συνεργασίας του με τον Αλέξανδρο Πασχαλάκη, ήρθε άλλη μία ανακοίνωση από την ερυθρόλευκη ΠΑΕ, αυτή την φορά για την απόκτηση του Δημήτρη Στουρνάρα. Ο 26χρονος γκολκίπερ μετά από δύο άκρως επιτυχημένα χρόνια στον Ηρακλή επιστρέφει στους Πειραιώτες και θα είναι ο τρίτος τερματοφύλακας στο ερυθρόλευκο ρόστερ. Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΠΑΕ Ολυμπιακός: “Η ΠΑΕ Ολυμπιακός ανακοινώνει την απόκτηση του τερματοφύλακα Δημήτρη Στουρνάρα. Γεννημένος στις 30 Μαΐου 2001, επιστρέφει στους «ερυθρόλευκους» ύστερα από δύο χρόνια στον Ηρακλή. Ο 25χρονος γκολκίπερ προέρχεται από τις ακαδημίες της ομάδας μας, ενώ έχει αγωνιστεί και στον Πανιώνιο. Δημήτρη, καλώς επέστρεψες στον Θρύλο”. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ