Μετάβαση στο περιεχόμενο

Η Μπεσίκτας επιστρέφει στη Euroleague

Η Μπεσίκτας επιστρέφει στη Euroleague μετά από 13 χρόνια απουσίας, επισφραγίζοντας την παρουσία της στην κορυφαία ευρωπαϊκή διοργάνωση.

Η γενική συνέλευση των μετόχων της Euroleague ενέκρινε ομόφωνα τη συμμετοχή της τουρκικής ομάδας για τη νέα σεζόν, με την Τουρκία να εκπροσωπείται πλέον από τρεις συλλόγους (Φενέρ, Εφές και Μπεσίκτας).

Στον αντίποδα, από τη διοργάνωση αποχωρεί η Μονακό, η οποία θα αγωνιστεί στο EuroCup.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ