Μετάβαση στο περιεχόμενο

Ολυμπιακός και Άρης θα συμμετάσχουν στο τουρνουά «Νεόφυτος Χανδριώτης»

Ο Ολυμπιακός και ο Άρης θα συμμετάσχουν στο τουρνουά “Νεόφυτος Χανδριώτης”, που θα διεξαχθεί στην Κύπρο από τις 11 έως τις 13 Σεπτεμβρίου.

Ο Ολυμπιακός δίνει σταθερά το «παρών» τα τελευταία χρόνια στη διοργάνωση, η οποία φέτος θα φιλοξενήσει και τον Άρη, δίνοντας ελληνικό χρώμα στο τουρνουά.

Παρασκευή 11 Σεπτεμβρίου
18:30 Άρης – Ερυθρός Αστέρας
20:45 Ολυμπιακός – Μακάμπι Τελ Αβίβ

Κυριακή 13 Σεπτεμβρίου
16:45 Άρης – Μακάμπι Τελ Αβίβ
19:00 Ολυμπιακός – Ερυθρός Αστέρας

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ