Μετάβαση στο περιεχόμενο

Απαντήσεις από Κεντζιόρα – Γιατί έφυγε από τον ΠΑΟΚ

Ο Τόμας Κεντζιόρα μετά από 3,5 χρόνια στον ΠΑΟΚ επιστρέφει στη Ντιναμό Κιέβου, που είχε αγωνιστεί ξανά και στις πρώτες του δηλώσεις τόνισε πως ο Δικέφαλος του Βορρά συμφώνησε με την απόφασή του να επιστρέψει για προσωπικούς λόγους.

«Δεν ήταν μια αυθόρμητη απόφαση. Ζύγισα όλα τα αγωνιστικά, προσωπικά και οικογενειακά δεδομένα, όμως, δεν χρειάστηκα πολύ χρόνο για να αποφασίσω. Οι άνθρωποι της Ντιναμό μου έδειξαν ξεκάθαρα ότι η ομάδα με χρειάζεται και ότι υπολογίζουν σε μένα.

Παράλληλα, στις συζητήσεις που είχα με τη διοίκηση του ΠΑΟΚ συμφωνήσαμε πως θα αποχωρήσω ως ελεύθερος», είπε ο Τόμας Κεντζιόρα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ