Τόσα εκατομμύρια έχει αποδεσμεύσει στο μπάτζετ του ο Ολυμπιακός 26/06/2026 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο Ολυμπιακός, μετά από μια σεζόν στην οποία κατέκτησε την EuroLeague και το πρωτάθλημα, πλέον κοιτάζει την επόμενη μέρα του, στην οποία το ρόστερ θα έχει σαφώς πολλές αλλαγές. Ήδη η ομάδα του Πειραιά έχει προχωρήσει σε αρκετές αποδεσμεύσεις παικτών, ενώ αναμένονται κι άλλες, ενώ υπάρχουν και ερωτηματικά αναφορικά με κάποια από τα συμβόλαια που υπάρχουν αυτή τη στιγμή. Υπάρχουν βέβαια και συμβόλαια που τελειώνουν του χρόνου, όπως του Τάιλερ Ντόρσεϊ και του Τόμας Γουόκαπ, αλλά είναι δεδομένο πως τη νέα σεζόν θα βρίσκονται στον Πειραιά και τον Ολυμπιακό, οπότε πάμε στους… φευγάτους. Ο Άλεκ Πίτερς, ο οποίος ανακοινώθηκε από το Μιλάνο, ήταν ο πρώτος που αποδεσμεύτηκε από την ομάδα του Πειραιά. Παράλληλα, ακολούθησαν ο Φρανκ Νιλικίνα που πάει στη Βιλερμπάν, ο Μουσταφά Φαλ που μετακόμισε στον Παναθηναϊκό και ο Σακίλ ΜακΚίσικ. Παρελθόν αναμένεται να αποτελέσει και ο Μόντε Μόρις, η υπόθεση του Κόρι Τζόσεφ θα ξεκαθαρίσει αρχές Ιουλίου, ενώ ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης παίζει πολύ δυνατά για τον Άρη. Ο Κίναν Έβανς ακόμη είναι ένα ερωτηματικό, όμως, ακόμη και να μείνει οι απολαβές του σίγουρα θα είναι ΠΟΛΥ μικρότερες από το 1 εκατομμύριο που προέβλεπε το συμβόλαιό του για την αγωνιστική περίοδο 2025-2026. Εάν και οι 8 προαναφερθέντες παίκτες αποχωρήσουν (κάποιοι το έκαναν ήδη), τότε ο Ολυμπιακός σε σχέση με το περσινό αγωνιστικό μπάτζετ του, είναι μείον 7 εκατομμύρια ευρώ, ποσό που βέβαια δεν θα μείνει στα… ταμεία, καθώς θα δοθεί για άλλους παίκτες, όπως ο Ζαν Μοντέρο, ο Κόντι Μίλερ-ΜακΙντάιρ, αλλά και ο φόργουορντ που αναζητούν οι ερυθρόλευκοι. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ