Το συναισθηματικό «αντίο» της Μπέριλ ΜακΚίσικ 26/06/2026 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Μια εποχή που συνδέθηκε με έντονες στιγμές, τίτλους και μια ισχυρή σχέση λατρείας με τον κόσμο του Ολυμπιακού ολοκληρώθηκε και για την οικογένεια του Σακίλ ΜακΚίσικ. Μετά την επίσημη ανακοίνωση του Αμερικανού άσου για το «αντίο» στους «ερυθρόλευκους», η σύζυγός του, Μπέριλ ΜακΚίσικ, προχώρησε σε μια συγκινητική ανάρτηση, κλείνοντας με αυτόν τον τρόπο τον κύκλο της διαδρομής τους στον Πειραιά. Η Μπέριλ, η οποία κατά τη διάρκεια της πολυετούς παρουσίας του Σακ στον Ολυμπιακό έγινε ιδιαίτερα αγαπητή στις τάξεις των οπαδών, δεν θα μπορούσε να παραλείψει μια δημόσια αναφορά στην ομάδα που έγινε το «σπίτι» τους. Μέσα από τον προσωπικό της λογαριασμό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, επέλεξε να αποχαιρετήσει όχι μόνο τον οργανισμό του Ολυμπιακού, αλλά και την Ελλάδα ως χώρα. Στο μήνυμά της, η Μπέριλ ΜακΚίσικ εξέφρασε την ευγνωμοσύνη της για τις αναμνήσεις που δημιουργήθηκαν στην Ελλάδα, υπογραμμίζοντας τον ξεχωριστό ρόλο που έπαιξε ο κόσμος της ομάδας. «Ευχαριστώ όλους όσους έγιναν κομμάτι της διαδρομής μας στην Ελλάδα. Και ένα τεράστιο ευχαριστώ στους καταπληκτικούς οπαδούς του Ολυμπιακού. Θα μας λείψετε όλοι», έγραψε χαρακτηριστικά σε story στο Instagram. Η ανάρτηση αυτή ήρθε ως επιστέγασμα της ίδιας της απόφασης του Σακίλ, ο οποίος λίγο νωρίτερα είχε αποχαιρετήσει την ομάδα με το δικό του μήνυμα, κλείνοντας μια πορεία που τον καθιέρωσε ως έναν από τους πιο εμβληματικούς «ξένους» των τελευταίων ετών στο λιμάνι. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ