Μετάβαση στο περιεχόμενο

BINTEO: Τι ζητούσε ο Λίσι από τους παίκτες του ΠΑΟΚ στην προετοιμασία

Με έμφαση στην ένταση και την τακτική συνέχισε την προετοιμασία του ο ΠΑΟΚ την Τετάρτη (24/6), υπό τις οδηγίες του Αλέσιο Λίσι.

Παρότι το πρόγραμμα περιλάμβανε μία μόνο προπόνηση, οι απαιτήσεις ήταν υψηλές, με τον Ιταλό τεχνικό να ζητά διαρκώς μεγαλύτερη ένταση στο παιχνίδι χωρίς την μπάλα και πιο άμεση πίεση στον αντίπαλο.

Ο Λίσι στάθηκε ιδιαίτερα στις γρήγορες αντιδράσεις και στα συνεχόμενα σπριντ κατά τη διάρκεια της πίεσης, επαναλαμβάνοντας συχνά στους παίκτες του το μήνυμα: «Πίεση, πίεση, πίεση».

Την Πέμπτη (25/6) ο ΠΑΟΚ επιστρέφει σε διπλό πρόγραμμα προπονήσεων.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ