Μετάβαση στο περιεχόμενο

Ανακοίνωσε τον Μπιρτς ο Άρης

Την φανέλα του Άρη θα φοράει για τα επόμενα δύο χρόνια ο Κεμ Μπιρτς. Ο Καναδός σέντερ, που κατέκτησε την κούπα της Euroleague με την Φενέρ το 2024, αποχώρησε προ ολίγων ημερών από τον τουρκικό σύλλογο και πλέον θα αγωνίζεται υπό τις οδηγίες του Βασίλη Σπανούλη.

Την σεζόν που ολοκληρώθηκε στην Euroleague μέτρησε 4 πόντους και 4 ριμπάουντ κατά μέσο όρο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ