«Η Καλαμάτα μετακομίζει στο Καραϊσκάκη»! 24/06/2026 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Στο γήπεδο του Ολυμπιακού θα αγωνίζεται η Καλαμάτα όσο καιρό διαρκούν οι εργασίες στο Δημοτικό Στάδιο Παραλίας, σύμφωνα με σημερινό δημοσίευμα! Όπως σημειώνεται στο σχετικό ρεπορτάζ, το “Γεώργιος Καραϊσκάκης” αναμένεται να εξυπηρετήσει τους χιλιάδες Καλαματιανούς και Μεσσήνιους της Αθήνας και του λεκανοπεδίου της Αττικής. Υπενθυμίζεται ότι η Καλαμάτα πανηγύρισε την επιστροφή της στη Super League μετά από 25 χρόνια. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ