Μετάβαση στο περιεχόμενο

Αποθέωση για τον Μοντέρο στην Ισπανία

Η «AS» αποθεώνει τον Ζαν Μοντέρο για τις εντυπωσιακές του εμφανίσεις και στους τελικούς του ισπανικού πρωταθλήματος.

Το Μέσο της χώρας στέκεται στον Δομινικανό πλέι μέικερ μετά και την τρομερή εμφάνισή του στον τρίτο τελικό κόντρα στην Μπαρτσελόνα, όπου μέτρησε 29 πόντους, 6 ασίστ και 5 ριμπάουντ.

Η «AS» τονίζει πως θα αποχωρήσει από την Βαλένθια, αφού θα συνεχίσει την καριέρα του στον Ολυμπιακό τη νέα σεζόν.

«Ο Μοντέρο είναι εξωγήινος. Του απομένουν ελάχιστα παιχνίδια ακόμη με την φανέλα της Βαλένθια. Όταν αποχωρήσει, θα φύγει με διαστημόπλοιο» αναφέρει χαρακτηριστικά.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ