Μετάβαση στο περιεχόμενο

Τέλος κι άλλος παίκτης από τον Ολυμπιακό

Μετά τους Γιώργο Τανούλη και Μουστάφα Φαλ η ΚΑΕ Ολυμπιακός ανακοίνωσε την αποχώρηση και του Φρανκ Νιλικίνα.

Ο Γάλλος γκαρντ αποκτήθηκε στην διάρκεια της σεζόν από την Παρτιζάν και σε 24 αγώνες στην Euroleague μέτρησε 4.5 πόντους (40% στο δίποντο, 37% στο τρίποντο, 84% στις βολές), 1.1 ριμπάουντ και 1.6 ασίστ ανά 16:24 λεπτά.

Ο 27χρονος διεθνής βρίσκεται στο στόχαστρο της Βιλερμπάν και το πιθανότερο είναι πως θα επιστρέψει στην χώρα του ενόψει της σεζόν 2026/27.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ