Μετάβαση στο περιεχόμενο

Άρεσε και στους Μοντέρο και Βαλαντσιούνας η επιστροφή του Ομπράντοβιτς

Ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς επέστρεψε στον Παναθηναϊκό μετά από 14 ολόκληρα χρόνια με την πράσινη ΚΑΕ να κάνει γνωστή την σπουδαία είδηση, ενώ και η Euroleague ανάρτησε αφιερωματικό βίντεο.

Στο συγκεκριμένο βίντεο της κορυφαίας ευρωπαϊκής διασυλλογικής διοργάνωσης πάτησαν «like» τόσο ο Ζαν Μοντέρο που βρίσκεται κοντά στον Ολυμπιακό, όσο και ο Γιόνας Βαλαντσιούνας δείχνοντας ότι τους άρεσε η ανάληψη της τεχνικής ηγεσίας των πράσινων από τον κορυφαίο Σέρβο προπονητή.

''

''

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ