Μετάβαση στο περιεχόμενο

Η συμβολική φωτογραφία Γιαννακόπουλου-Ομπράντοβιτς μπροστά στο άγαλμα του Παύλου

Στον παλμό της μεγάλης επιστροφής του σπουδαίου Ζέλικο Ομπράντοβιτς ζει ο Παναθηναϊκός.

Ο σπουδαίος Σέρβος τεχνικός ανακοινώθηκε πως επιστρέφει στον πάγκο της ομάδας που γιγάντωσε και γιγαντώθηκε, ενώ αποθεώθηκε από τον κόσμο της ομάδας κατά την παρουσίασή του στο Telekom Center Athens.

O «Zοτς» δήλωσε αποφασισμένος να πετύχει ξανά με τον Παναθηναϊκό, ακόμη κι αν συγκριθεί με την πρώτη… αξεπέραστη θητεία του, ενώ ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος ήταν φανερά συναισθηματικά φορτισμένος.

Λίγο μετά τη διαδικασία και την αποθέωση που έλαβε, ο Ομπράντοβιτς με τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο έβγαλαν μια αναμνηστική φωτογραφία μπροστά από το άγαλμα του ιστορικού διοικητικού ηγέτη της ΚΑΕ, Παύλου Γιαννακόπουλου, ξυπνώντας ένδοξες μνήμες του παρελθόντος.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ