«Σείστηκε» το T-Center: Τόσος κόσμος πήγε για τον «Ζοτς» 22/06/2026 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Μοναδικές στιγμές εκτυλίχθηκαν στο T-Center, όπου ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς παρουσιάστηκε επίσημα ως νέος προπονητής του Παναθηναϊκού, υπογράφοντας συμβόλαιο τριετούς διάρκειας και ξεκινώντας τη δεύτερη ιστορική του θητεία στον σύλλογο. Μετά την ολοκλήρωση της συνέντευξης Τύπου στο premium lounge του ΟΑΚΑ, ο Ζέλικο, συνοδευόμενος από τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο, κατευθύνθηκε προς την κεντρική σάλα, όπου τον περίμενε μια εντυπωσιακή υποδοχή από περίπου 5.000 φίλους του Παναθηναϊκού που βρίσκονταν στις εξέδρες. Μόλις εμφανίστηκε στο παρκέ, ο Σέρβος τεχνικός χαιρέτησε τον κόσμο εμφανώς συγκινημένος, με δάκρυα στα μάτια, σηκώνοντας το χέρι του σε ένδειξη ευγνωμοσύνης. Οι φίλοι της ομάδας τον αποθέωσαν, ενώ του φόρεσαν κασκόλ του Παναθηναϊκού στον λαιμό, δημιουργώντας εικόνες που θύμισαν έντονες στιγμές από το ένδοξο παρελθόν του συλλόγου. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ