Παρουσίαση Ομπράντοβιτς: Η πρώτη του τοποθέτηση στην επιστροφή του στον Παναθηναϊκό 22/06/2026 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Σε μία ιστορική ημέρα (22/6) ο Παναθηναϊκός παρουσίασε σε συνέντευξη Τύπου την επιστροφή του Ζέλικο Ομπράντοβιτς. Ο τεχνικός των πράσινων ευχαρίστησε τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο, ενώ τόνισε πως δεν έχασε την επαφή με τον οργανισμό. Η πρώτη τοποθέτηση του Ομπράντοβιτς. “Πρώτα από όλα θέλω να ευχαριστήσω τον Δημήτρη που μου δίνει την ευκαιρία. Ήταν πολύ εύκολο να καταλάβουμε ο ένας τον άλλον. Δεν έχασα ποτέ επαφή με τον κύριο Γιαννακόπουλο και τον οργανισμό του Παναθηναϊκού. Κάθε φορά που έρχομαι είναι κάτι ξεχωριστό για εμένα. Έχω σύνδεση με την πόλη της Αθήνας. Ευχαριστώ πολύ”. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ